Cyntia Borges

Algemeen Manager

Met haar universitaire opleiding in commerciële economie is Cyntia algemeen leidinggevende in de SportClub. Cyntia is, naast haar economische achtergrond, altijd met sport bezig geweest. Ze heeft ook de opleiding voor fitness instructeur gevolgd.

Capoeira & Dance Coach

Cyntia is naast algemeen manager ook een gepassioneerd danseres cq teacher van verschillende dansstijlen en Capoeira.

Personalia

Cyntia heeft Marketing/Commerciele economie B doctoraal afgerond aan de Universiteit van Brasilia. Zij heeft de afgelopen jaren ruime werk ervaring opgedaan. Zo is Cyntia jarenlang werkzaam geweest bij de Banco do Brasil, waar ze o.a.direct eind verantwoordelijk was bij de sponsoring van de Nationale volleybalteams van Brazilië. Naast opleiding & werk is Cyntia zeer bedreven in dans, Capoeira en beoefenaar van Brazilian Jiu Jitsu.

Simone Nusselder

Leden Administratie

Een vertrouwd gezicht achter de balie voor al uw vragen! Simone is namelijk al vanaf 1996 in dienst bij de familie van Gelderen. In Sportcentrum de Kloek verzorgde ze de administratie bij Indoor Skischool de Kloek. Later zijn daar personeels- en loonadministratie bijgekomen. Vanaf 2007 is zij ook in het sportcentrum in De Goorn aan de slag gegaan. Simone verzorgt hier nauwkeurig en accuraat de Leden administratie van SportClub West-Friesland.

Personalia

Simone houdt zich bezig met sport en voeding. Zij beoefent graag yoga en neemt geregeld deel aan de HD Elite Workouts. Haar echte passie is echter tuinieren.

Ewoud Jansen

Personal Trainer

Als Personal Trainer helpt Ewoud je om jouw individuele doelstellingen te behalen. Deze variëren van gewicht verliezen, kracht en conditietrainingen op te zetten en nog veel meer!

Fitness Trainer

Begeleiding & Coaching, Circuit/HD Elite, Fifty Fit Workout, Core Workout, HIIT Circuit, Jeugd Fitness, Buikspierkwartier.

Personalia

Ewoud heeft, naast Fitvak A & B personal trainer (opleiding fysio physics), ook de NASM (National Academy of Sport Medicine) behaald. Al sinds 2006 is Ewoud een vaste kracht in de SportClub. Vanaf zijn vijftiende is hij gefascineerd door krachtsport in al zijn facetten. Door zelf te gaan trainen, ondervond hij de vele positieve effecten van fitness, zowel fysiek als mentaal. Graag probeert hij ook u te besmetten met het 'gezondheidsvirus'!

Jadey Burleson

Streetdance Coach

Iedere dinsdagmiddag geeft Jadey Streetdance lessen voor kinderen vanaf 8 jaar met veel kennis, geduld, passie en liefde. Naast het aanleren van de juiste danstechnieken, wil Jadey ook de passie voor dans overbrengen op de jongens en meisjes!

Zumba/Latin Dance Coach

Jadey verzorgt al lange tijd Zumba / Latin Dance lessen in Noord-Holland.

Iedere dinsdag van 15.30-16.30 geeft Jadey met veel plezier Kleuterdance aan kinderen van 4/5 jaar. Elke maand behandelt ze een ander thema!

Personalia

Jadey volgt de befaamde opleiding Lucia Marthas Institute for Performing Arts. Ondertussen heeft ze al geschitterd in vele producties, van Brooklyn nights dinnershow, Concert Nielson in AFAS live tot Okura Dance Shows en nog veel meer.

Nataliya Tsyntsyruk

Fitness en groepsles instructrice