DE RUIMSTE MODERNE SPORTCLUB

U bent van harte welkom in onze NIEUWE SportClub West-Friesland! Kom langs voor een kijkje in onze ruime nieuwe sportclub met speciaal aangelegde airco en ventilatie voor aan en afvoer van verse lucht. De sportclub beschikt over een zeer grote en uitgebreide fitnessruimte van 1200 vierkante meter. U kunt bij ons onbeperkt sporten inclusief groepslessen voor aantrekkelijke maandabonnementen.

Verder hebben we een zeer gevarieerd lesprogramma onder leiding van professionele, ervaren instructeurs. Alle groepslessen zijn inbegrepen in uw lidmaatschap (
zie LESAANBOD). U maakt bij ons gebruik van alle faciliteiten zonder extra kosten te maken.

NU BINNEN
Voor de HIIT (High Intensity Interval Training) of Crossfit liefhebbers zijn er bij de SportClub 2 nieuwe ASSUALT BIKES en een S-CURVE treadmill bij. Deze apparaten zijn niet meer weg te denken uit de moderne sportschool. Ook voor de cardio liefhebber  hebben we uitgebreid met 2 nieuwe CLIMB MILLS. Dan zijn we met 8 TREADMILLS, 6 CARDIOBIKES, 4 CROSSTRAINERS en 2 CLIMB MILLS de meest complete CARDIO sportschool uit de regio.

MY SPORTS APP

Vraag onze medewerkers naar onze handige My Sports APP. U kunt met de app tijdig reserveren voor groepslessen en bijvoorbeeld vooraf zien hoe druk het is in ons Sportcentrum. Natuurlijk staan er ook trainingsschema's, abonnements informatie en nog veel meer interessante informatie op de My Sports app van SportClub West-Friesland.

NIEUW!! FREEMOTION VIRTUAL CARDIO TRAINING
Interactive virtual trainingen met de COACH BIKE, COACH CROSSTRAINER & COACH INCLINER (loopband) van FREE MOTION (Zie video hieronder)
U kunt bij ons iedere route fietsen of lopen die u maar wenst. De ideale trainingsmethode voor het komende fiets seizoen. Bent u geïnteresseerd? Kom dan langs voor een GRATIS INTRODUCTIE training. Wilt U een bergetappe van de Tour de France trainen? Wij stellen de fiets voor U in en alle hellingen worden exact nagebootst.

Vragen? Bel of kom gerust langs
SPORTCLUB WEST-FRIESLAND
Breeuwhamer 21, 1648 HG De Goorn.
info@sportcentrumwestfriesland.nl

Virtuele tour

Bent u benieuwd hoe SportClub West-Friesland van binnen eruit ziet?  Bekijk onze virtuele tour!

YOUTUBE/  FACEBOOK of  INSTAGRAM

E-mailen