PERSONAL TRAINING

Ook SportClub West-Friesland biedt Personal Training aan. Personal training is een groeiende trend. PT is de meest bewezen effectieve trainingsmethode.

Voordelen Personal Training

• Persoonlijke aandacht
  • Weloverwogen keuze oefeningen
  • Juiste uitvoering van oefeningen
  • Deskundigheid van de personal trainer
  • Maximale uit jezelf halen

Wordt onze personal trainer Ewoud Jansen jouw stok achter de deur?

Tijdens de intake met Ewoud geef jij duidelijk jouw doel aan (denk aan afname vetpercentage, toename spierweefsel, flexibiliteit of uithoudingsvermogen) en vertelt hij op zijn beurt welke systematische aanpak er gebruikt zal worden om dit doel te behalen. Ook zal er een beweeganalyse gemaakt worden en zullen we jou meten en wegen om jouw begin situatie duidelijk in kaart te brengen.

Ook bieden wij 1 op 2 training aan. Samen werken met bv. jouw vriend/vriendin, buurman of ander sportmaatje aan jouw eigen doelstelling en toch persoonlijke aandacht. Samen sporten onder professionele begeleiding is leuk en maakt het ook nog eens voordeliger!

Personal Training bij SportClub West-Friesland

• Personal privé training voor  €45,- per sessie & voordelige tarieven voor onbeperkt sporten
  • Personal duo training voor €30,50 per sessie per persoon & voordelige tarieven voor onbeperkt sporten

NIEUW: De personal training abonnement is ook beschikbaar via bedrijfsfitness Nederland (BFNL)

Klaar om samen jouw doel te behalen?

Neem contact op voor een gratis intake via
info@sportcentrumwestfriesland.nl
of b
el naar 0229 544227