Fit worden & Fit Blijven
 

 LESAANBOD

Alle onderstaande lessen zijn inbegrepen in jouw lidmaatschap:


STEPS
Gevarieerde groepsles op muziek, waarbij gebruik wordt gemaakt van een verstelbaar bankje, de step. Je krijgt een betere conditie, versterkt de bil- en beenspieren. Spierversteviging en gewichtsverlies. 

 

VINYASA YOGA
Vinyasa Yoga betekent 'verbinding van beweging en ademhaling. Tijdens deze groepsles voer je in sessies achter elkaar verschillende houdingen uit. Door de afwisseling in de les brengt het je geest volkomen tot rust!


POWER
Gevarieerde groepsles op muziek, waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende gewichten. Spierversteviging en verhoogde stofwisseling zorgt voor gewichtsverlies. Iedereen die kracht wil toevoegen aan een aerobic workout. 

 

YIN YANG YOGA
Deze les bestaat uit een combinatie van een yin en yang benadering van de houdingen. Ritme en herhaling worden gebruikt om warmte op te wekken, kracht te ontwikkelen en blokkades op te lossen, zowel lichamelijk als geestelijk.


TOTAL BODY
Zeer gevarieerde groepsles op muziek, die heel doeltreffend is voor het hele lichaam. Deze les is gericht op conditie en spierversteviging. 

 

BALANCE FIT YOGA
De yoga les richt zich meer op het lichamelijke deel. Door een reeks van oefeningen worden specifieke spieren gebruikt die dat niet gewend zijn. Een sterker en flexibeler lichaam is het resultaat!

 

PILATES
Pilates is een inspannende ontspanningsles, waarbij de nadruk ligt op de spieren die zorgen voor de juiste houding van de wervelkolom. Het resultaat is een sterk, stabiel lichaam, welk geheel in balans is!

 

MERIDIAAN YOGA
Deze yogales richt zich vooral om ziekten te voorkomen door het lichaam te ontgiften! Ki is levensenergie die door de energiebanen (=meridianen) stromen. Blokkades opheffen of het laten stromen van deze energie is van essentieel belang voor jouw gezondheid!

 

SPINNING
Groepsles op een instelbare fiets, de 'spinner', begeleid met leuke, opzwepende muziek. Door de wisselende belasting worden hart, longen en beenspieren getraind.

 

KICKBOKSEN
Leer de juiste stoot- en traptechnieken van het kickboksen. Er wordt gewerkt met bokszakken, e.d. boksmateriaal aanwezig.

 

BOOTCAMP
'Outdoor' functionele groepsles onder professionele begeleiding. Alle spieren komen aan bod tijdens deze dynamische manier van trainen. Hier verbeter je je conditie en kracht.

 

JEUGD KICKBOKSEN
De jeugd t/m 14 jaar leert de juiste techniek van het Boksen! Er wordt gewerkt met bokszakken, e.d. De jeugd bokstraining is heel nuttig voor kinderen. Boksmateriaal aanwezig.

 

HIIT
Een effectieve workout van 45 tot 60 minuten. Je traint 20 seconden hard, gevolgd door 10 seconden rust, hetgeen 6 tot 8 maal herhaald wordt. 

 

BODY SHAPE
Een effectieve, leuke en zeer gevarieerde les waarbij conditietraining en krachttraining aan bod komt.

 

STREETDANCE
Een stoere en heerlijke manier van dansen, afkomstig uit Amerika. Je leert hier een combinatie van technieken en passen, geregeld weer met een andere choreografie en muziek.

 

ZUMBA/LATIN 
Fitness- en dans workout, gebaseerd op Latijnse muziek en/of internationale muziek. Een fantastische fitness/dansles die je gewoon een keer geprobeerd moet hebben!

 

HD ELITE
Gevarieerd circuit van 30 tot 40 minuten, onder begeleiding van een professionele instructeur.

 

KINDERDANS
Speciaal voor meisjes en jongens van 5 tot 7 jaar oud, die graag bewegen! De dans coach neemt de kinderen al dansend mee op reis door een leuk verhaal. 

 

PEUTERDANS
Volop aandacht gegeven aan de fantasie, belevingswereld en bewegingsbehoefte van meisjes/jongens van 3 en 4 jaar oud. Peuterdans is meer dan alleen dansen op muziek.

 

JEUGD FITNESS
Op speelse wijze begeleidt en traint de instructeur de jeugd, zodat zij de basisprincipes, conditie, kracht, lenigheid en coördinatie ontwikkelen.

 

BUIKSPIER 
Training van 15 minuten, die echt al je buikspieren aanpakt. Verder richt deze les zich specifiek op je kern (core). Je romp wordt stabieler en sterker gemaakt.

 

FIFTY FIT
Gevarieerde groepsles voor sporters rond de vijftig. Ideale les om aan je conditie, kracht, uithoudingsvermogen en lenigheid te werken.